Чому у нас є передплата?

Оновлено: 2 вер. 2021


Шановні покупці!


Інколи нас питають:

Навіщо передплата, відправляйте товар так?

Дуже часто товар без передоплати не забирають, і на то у клієнта може бути безліч причин:

Забули вчасно забрати, а тепер ще і за зберігання доплата;

Передумали;

Раптово поїхали з міста

Тощо...


У нас теж немає можливості платити за пересилку товару в обидва кінці, плюс платити за зберігання товару у Вашому місті, поки Bи думаєте, приходити забирати своє замовлення чи ні.


Тому коли Bи внесли передоплату за обраний Вами товар, або аванс за доставку ми будемо впевнені, що Bи точно прийдете забрати свій товар, або ми зможемо повернути наш товар за рахунок авансу.


Умови оформлення замовлення в нашому магазині:


1. Оформлення замовлення покупцем.

2. Внесення передоплати в розмірі 100 грн. або повна оплата замовлення.

(На вибір можна зробити оплату одразу через систему portmone, або внести аванс за виставленими реквізитами)

3. Ми відправляємо замовлення у Ваше відділення Нової пошти (термін відправлення 3-5 робочих днів ).

4. Решту клієнт може оплатити при отриманні товару накладеним платіжем.


З постійними клієнтами у нас більш гнучкі стосунки і ми можемо відправити накладеним платіжем без авансу.

Ми існуємо не перший рік і для нас важлива наша репутація.


Завжди раді Вашим замовленням!

Дякуємо Вам за розуміння!

42 перегляди0 коментарів